Se spune că românii se pricep la imobiliare, fotbal și politică. Dar mai ales la imobiliare. Și cu toate astea, încă auzim la știri despre dezvoltatori care dau țepe imobiliare.
Au curs litrii de cerneala, s-au filmat sute de ore de content video pe marginea subiectului Nordis. Și probabil ăsta e doar începutul. Toată lumea are o părere, toți știau dar nimeni nu a suflat nimic. În Youtube am găsit o groază de ”influenceri” care știau ei că-i ceva putred, dar nu au vrut să spună. Au spus acum, după ce a explodat mămăliga. Că doar dacă știau de mai demult, și ar fi fost primii care ar fi ridicat steagul roșu, nu ar fi putut gestiona atâta val de popularitate. De asta n-au zis nimic.
Revenind la faptul că românii se pricep mai ales la imobiliare, iată că realitatea bate filmul. Defapt românii nu se pricep deloc. Pentru că din păcate cazul Nordis nu e unul singular. Nu e primul caz și aș îndrăzni să spun că nu va fi nici ultimul caz de acest gen. Cu siguranță vor mai fi români ”pricepuți” care își vor investii economiile de o viață, în cine-știe ce proiect minune care nu se va livra niciodată. De ce? Pentru că românii se pricep la imobiliare. Aveți răbdare vreun an sau maxim doi. Căci subiectul Nordis se va uita repede. Ce? Au învățat românii ceva din cazul Planorama? Nicio vorba. Nu aveau ce să învețe. Doar românii se pricep la imobiliare.
Imobiliare, fotbal și politică. Exact astea au fost componentele unei rețete de succes: imobiliare vândute de mai multe ori la diferiți proprietari, dezvoltator imobiliar prezent pe terenul de fotbal la fiecare meci din Romania (prin tricourile arbitrilor), și un ”sprijin” politic care a făcut ca toate aceste lucruri să se întâmple. Paradoxal, exact domeniile la care românii se pricep cel mai bine, exact aceste domenii i-au îngenunchiat: fotbalul, politica și imobiliarele.
Lasa un raspuns