Mercure ajunge la 1.000 de hoteluri; șapte unități vor fi inaugurate și în România în interval de doi ani

Mercure ajunge la 1.000 de hoteluri; șapte unități vor fi inaugurate și în România în interval de doi ani

Hotelurile Mercure, din portofoliul grupului Accor, au ajuns la 1.000 de unități pe plan global, potrivit unui anunț al companiei. În România, compania va deschide șapte noi hoteluri în șase orașe, în următorii doi ani.

Mercure, care se încadrează în categoria brandurilor de tip midscale, numără în prezent nouă hoteluri în România, cu un total de 717 camere. Hotelurile existente sunt răspândite în întreaga țară, în București, Sighișoara, Sibiu, Timișoara, Mediaș, Galați, Cozieni, Ilfov.

Anul trecut au avut loc două deschideri: Mercure Conacul Cozieni, situat la 20 de minute de București, în apropierea Mănăstirii Pasărea, și Mercure Sibiu Arsenal, lângă parcul principal al orașului.

Calendarul deschiderilor include șapte noi hoteluri în șase orașe, programate să se deschidă în următorii doi ani: Mercure Bucharest Cantemir, Mercure Portile de Fier, Mercure Alba Iulia Cetate, Mercure Bacău, Mercure Oradea, Mercure Brașov Old Town, Mercure Brașov Cubix.

Brandul este popular în China, unde au fost deschise aproape 30 de hoteluri Mercure în acest an, ajungând la peste 180 în regiune.

Mercure și-a dublat, de asemenea, prezența în Japonia, cu deschiderea recentă a 11 hoteluri Mercure în întreaga țară.

Pragul de 1.000 de hoteluri a fost atins în 2024 cu o serie de deschideri remarcabile, printre care Mercure London Earls Court (Marea Britanie), Mercure Chandigarh Tribune Chowk (India), Mercure Fukuoka Munakata Resort & Spa (Japonia), Mercure Marival Emotions Resort (Mexic), Mercure Nantong Renmin Road (China) și Mercure Dubai Deira (EAU).

Cu cel mai mare număr de hoteluri în dezvoltare din portofoliul Accor, Mercure are peste 200 de noi hoteluri programate să fie deschise până în 2028.

Grupul hotelier Accor are un portofoliu cu 5.700 de proprietăți, 10.000 de restaurante și baruri, facilități de wellness sau spații de lucru flexibile. Grupul cuprinde peste 45 de branduri hoteliere, de la categoria de lux la cea economică, precum și cea de lifestyle prin intermediul Ennismore, care a semnat de curând un parteneriat cu One United Properties pentru deschiderea hotelului Mondrian din București.

Lasa un raspuns

Adresa de email nu va fi publicata.