IULIUS anunță un nou proiect de retail de proximitate în județul Iași: Family Market Tomești

IULIUS anunță un nou proiect de retail de proximitate în județul Iași: Family Market Tomești

Grupul IULIUS va dezvolta un nou proiect Family Market în comuna Tomești, județul Iași, cu o investiție estimată la peste 28 de milioane de euro.

Este al treilea proiect din seria Family Market, după cele din Miroslava și Bucium, și urmează să includă 16.000 mp de spații comerciale, servicii și zone verzi. Lucrările sunt programate să înceapă până la finalul anului 2025, iar termenul estimat de finalizare este trimestrul patru din 2026.

Situată la aproximativ 9 kilometri de municipiul Iași, comuna Tomești este una dintre zonele metropolitane care au cunoscut o dezvoltare rezidențială accelerată în ultimii ani. Noul proiect vizează o arie de deservire estimată la peste 55.000 de locuitori, inclusiv din proximitatea frontierei cu Republica Moldova.

Family Market Tomești va include un supermarket, unități de retail (modă, sport, home & deco), servicii medicale și de întreținere personală, spații alimentare și o sală de fitness. Proiectul va integra și un restaurant de tip drive-thru, spațiu de joacă pentru copii și facilități pentru antreprenori locali, precum băcănie, florărie, carmangerie, croitorie și curățătorie.

Zona exterioară va cuprinde 10.000 mp de spații verzi, alei pietonale, arbori maturi și zone de activități. Vor fi amenajate 450 de locuri de parcare, inclusiv pentru biciclete și mașini electrice. Proiectul include și modernizarea infrastructurii rutiere adiacente, prin lărgirea străzilor, realizarea unui sens giratoriu și a unor noi căi de acces.

Primele două proiecte Family Market, deschise în 2022 la Miroslava și Bucium, au raportat o creștere de până la 40% a numărului de vizitatori în 2024 față de anul anterior. Cele două locații sunt operate printr-un parteneriat de tip joint venture între IULIUS și W&E Assets.

„Primele două astfel de proiecte – Miroslava și Bucium – au înregistrat vânzări în creștere de până la 33% în 2024 față de 2023, în timp ce numărul vizitatorilor a crescut cu până la aproximativ 40%. Asta pentru că, alături de retaileri și de locuitori, am reușit să propunem mixurile de servicii și produse necesare comunităților cărora ne adresăm, îmbinând brandurile îndrăgite cu producătorii autohtoni, peste 50% din chiriași fiind antreprenori locali. Experiența de până acum va fi aplicată la Family Market Tomești, o destinație care va ușura viața familiilor și le va oferi facilitățile unui stil de viață urban și actual, în imediata apropiere”, a declarat Radu Pârlea, Shopping Center Manager Family Market.

Potrivit dezvoltatorului, proiectul își propune să adreseze nevoile comunităților locale prin servicii accesibile, în proximitatea locuinței, și să reducă necesitatea deplasărilor spre oraș.

Lasa un raspuns

Adresa de email nu va fi publicata.