LPP, retailerul polonez de modă cu cea mai rapidă creștere din Europa Centrală, se mută într-o nouă unitate de e-commerce din CTPark Bucharest West.
LPP, care este deja chiriaș, extinde împreună cu CTP clădirea actuală, ducând amprenta totală a retailerului în parc la aproximativ 90.000 mp.
Din totalul suprafeței, noua unitate de comerț electronic va cuprinde aproximativ 40.000 mp, restul clădirii fiind folosită ca centru de distribuție LPP.
Depozitul, care urmează să angajeze până la 1.500 de persoane, va beneficia de cea mai recentă tehnologie, inclusiv sisteme de transport moderne și stații de lucru cu capacitatea de a stoca până la 4 milioane de articole.
Centrul de e-commerce va fi, de asemenea, foarte sustenabil în operațiunile sale, având panouri fotovoltaice, un sistem de recuperare a apei de ploaie și stații de încărcare pentru mașini electrice, sporind eficiența energetică și transportul sustenabil către parc.
CTPark Bucharest West este cel mai mare parc industrial din Europa, cu o suprafață de aproximativ 857.000 mp. Amplasat pe autostrada A1, parcul oferă acces la populația în creștere a Bucureștiului și la restul Europei, în timp ce principalul Port Constanța de la Marea Neagră este, de asemenea, ușor accesibil.
Apropierea de Portul Constanța va permite, de asemenea, LPP să primească eficient comenzile de la furnizorii săi asiatici. Noul depozit de e-commerce va sprijini, de asemenea, livrările din rețeaua logistică mai largă a LPP și va acționa ca un hub cross-dock pentru livrările din Polonia.
Potrivit lui Sebastian Sołtys, Președintele Consiliului de Administrație al LPP Logistics, lansarea celui de-al doilea depozit de e-commerce în România va permite să creșterea capacității operaționale și grăbirea onorării comenzilor.
“Aceasta este a treia noastră investiție în această țară, una dintre țările cu cea mai rapidă creștere din regiune. Un avantaj incontestabil al acestei locații este amplasarea sa strategică în raport cu portul Constanța la Marea Neagră, ceea ce ne face posibilă diversificarea traseelor de transport maritim și primirea comenzilor Grupului direct de la furnizorii asiatici”, a punctat Sołtys.
Lasa un raspuns