CBRE va fi agentul exclusiv pentru proiectul de retail de lux H Știrbei Palace

CBRE va fi agentul exclusiv pentru proiectul de retail de lux H Știrbei Palace

Compania de consultanță imobiliară CBRE România și dezvoltatorul imobiliar Hagag Development Europe au semnat un acord de exclusivitate pentru strategia de închiriere a H Știrbei Palace.

După finalizarea lucrărilor de renovare a monumentului istoric, Palatul Știrbei va deveni o galerie comercială pentru mărci de lux. Situat în centrul Bucureștiului, pe Calea Victoriei, H Știrbei Palace este unul dintre cele mai așteptate proiecte de retail din capitală, în condițiile în care, în prezent nu există un spațiu adecvat și suficient de mare pentru a acomoda branduri de calibru în centru.

Dezvoltatorul israelian Hagag Development a cumpărat clădirea în 2019, iar la finalul anului trecut a început lucrările privind restaurarea, consolidarea și refuncționalizarea Palatului Știrbei.

„H Știrbei Palace este proiectul ideal pentru brandurile de lux care își doresc o prezență strategică în Europa, într-o locație premium. Piața de retail din România și-a dovedit reziliența și potențialul în Europa Centrală și de Est, cu rezultate remarcabile. Ne propunem să transformăm Palatul Știrbei în destinația de shopping de lux a orașului și să readucem Calea Victoriei în rândul străzilor comerciale importante la nivel mondial”, a declarat Carmen Ravon, Head of Retail Occupiers CEE la CBRE România.

Piața de bunuri de lux din România este estimată să genereze venituri de 535,82 milioane de euro în 2024, cu o contribuție semnificativă din partea vânzărilor online (13,8%). Cererea pentru bunuri de lux este în creștere, alimentată de o populație cu un nivel de trai care urmează același trend ascendent.

Bucureștiul devine o destinație din ce în ce mai atractivă pentru brandurile premium. Acest trend este alimentat de dezvoltarea proiectelor imobiliare de prestigiu, inclusiv a 13 noi hoteluri de cinci stele planificate până în 2028, care vor găzdui mărci precum Corinthia, Mondrian, Hyatt și Kempinski.

Potrivit unui raport de piață publicat de CBRE România, a fost înregistrată o creștere a chiriilor prime pentru locațiile stradale în primul trimestru al anului 2024, ceea ce reflectă dinamismul acestui segment.

În prezent, pe Calea Victoriei se află puține magazine monobrand de lux: Max Mara și Hugo Boss, în timp ce Louis Vuitton are un spațiu amplasat în galeria comercială a hotelului Marriott. Potrivit unor informații neconfirmate încă, un alt brand francez se pregătește să intre pe piață cu un magazin propriu: Hermès. Capitala României nu are o zonă pietonală tradițională pentru shopping, cu spații suficient de mari care să acomodeze prezența unor astfel de branduri. Puținele branduri de lux prezente și-au găsit, până acum, spații la parterul clădirilor istorice și hotelurilor de pe Calea Victoriei.

Prin comparație, pe Bulevardul Andrassy din Budapesta și-au stabilit prezența jucători din industria luxului precum Louis Vuitton, Jimmy Choo, Moncler, Max Mara, Gucci, Hublot, Breitling, Salvatore Ferragamo, Rolex, Coccinelle, Michael Kors, Marco Bicego, Tag Hauer, Furla și alții.

Lasa un raspuns

Adresa de email nu va fi publicata.