Veranda Obor, care operează Veranda Mall, singurul centru comercial cu capital integral românesc din Capitală, deschis în octombrie 2016 de către familia Pogonaru, a obținut afaceri de 42,4 milioane de lei în 2023, o creștere de 12% față de anul precedent.
Mall-ul din spatele Pieței Obor se înscrie pe un trend de creștere a numărului de vizitatori, evoluție care s-a reflectat atât în vânzările raportate de magazine, cât și în atragerea de noi branduri, precum Sinsay. Astfel, Veranda Mall a atras cu 18% mai mulți vizitatori în primul trimestru al anului, comparativ cu aceeași perioadă din 2023.
Pe lângă chiriașii care dețin spații mai ample, centrul comercial număra, în primul trimestru din 2024, 15 locații în exterior și 35 în interior din categoria kiosks & stands, plus servicii pentru posesorii de biciclete, o stație de e-mobility rentals pentru autovehicule electrice, precum și punctele de ridicare colete Easybox, DPD, Fanbox și Poșta Panduri.
„Trendul crescător se menține și anul acesta și pentru faptul că din ce în ce mai mulți oameni ne descoperă, nu doar cei din proximitate”, a afirmat Maria Crăciun-Ruiz, CEO al Mall Veranda.
Anul trecut, compania a obținut o creștere cu 15% a veniturilor din închirierea spațiilor. Gradul de ocupare la 31 martie 2024 era de 99,2%, iar veniturile medii ale comercianților au crescut cu 8% în primele trei luni ale anului, față de T1 2023, se arată în comunicarea proprietarului Veranda Mall.
Lasa un raspuns