Nhood România, care gestionează afacerile imobiliare ale Auchan, își consolidează echipa de management

Nhood România, care gestionează afacerile imobiliare ale Auchan, își consolidează echipa de management

Nhood România, companie care gestionează 20 de centre comerciale Auchan din România și dezvoltatorul cartierului Coresi din Brașov, parte din New Immo Holding, compania de servicii imobiliare integrate a Asociației Familiale Mulliez (AFM), a făcut numiri noi în funcții cheie: Răzvan Ciobanu – Head of Property Management Retail, Carmen Bădulescu – Head of Asset Managememt și Cătălina Radu – Head of Leasing. Elena Bocan, Head of Ressources & Fund Investment, este numită și Head of Market.

Nhood este creat în jurul a trei linii de business cheie în domeniul proprietăți imobiliare comerciale – Property & Asset Services; Resources & Fund Investment; și Development, Planning & Promotion – și a patru funcții transversale – ESG; Data Business; Brand Marketing; Business Development. Fiecare linie de afaceri este condusă de un lider la nivel internațional și local.

În luna octombrie 2023, Nhood România a anunțat un nou comitet executiv.

În luna iunie 2023, Nhood anunța o structurare a activității serviciilor de real estate, implementată în 10 țări, inclusiv în Franța, țara de origine a companiei. Fiecare dintre aceste linii de afaceri este condusă de un Director la nivel internațional și unul la nivel local.

Tatian Diaconu, fostul CEO al Nhood România, a intrat pe calea antreprenoriatului din luna septembrie, după 12 ani în care a condus afacerile imobiliare ale grupului francez Auchan în România.

În România, Nhood este mandatată de Ceetrus să administreze portofoliul de 20 de centre comerciale Auchan la nivel național, precum și să continue dezvoltarea Cartierului Coresi.

În 2022, cifra de afaceri a Nhood România a fost de 38 de milioane de lei, în creștere cu 22% față de anul precedent.

Retailerul francez Auchan, parte din grupul cu același nume, a încheiat 2022 cu afaceri de 6,9 miliarde de lei, în creștere cu 9% față de 2021, ajungând pe locul 8 în topul celor mai mari retaileri alimentari de pe piața locală. Profitul companiei a revenit pe creștere, după ce în 2021 înregistrase o scădere cu 15,6% față de 2020. Astfel, în 2022, Auchan a raportat un profit net de 100,3 milioane de lei, plus 17% față de 2021.

Compania a început să funcționeze pe piața locală în anul 2006, iar de atunci și până în prezent a ajuns să dețină în portofoliu 344 de magazine, dintre care 33 de hipermarketuri, 6 supermarketuri și o rețea de 305 magazine de proximitate MyAuchan, dintre care peste 290 în stațiile Petrom, cât și magazinul online auchan.ro.

Suprafața netă de vânzare a retailerului se ridică la peste 300.000 de metri pătrați. În România, Auchan mai deține și două centre logistice, cu o suprafață cumulată de 90.000 de metri pătrați, ultimul fiind inaugurat la începutul acestui an.

Lasa un raspuns

Adresa de email nu va fi publicata.