Anchor Grup, proprietarul București Mall-Vitan și al Plaza România, a atras anul trecut chiriași noi în cadrul proiectelor sale, precum DAAR, Cellini Boutique & Lounge, Benvenuti sau Rituwells Care&Spa. Compania se concentrează în 2024 pe dezvoltarea businessului și pe implementarea proiectelor începute.
Potrivit lui Affan Yildirim, General Manager al Anchor Grup, în 2023, dar și în primul trimestru al anului în curs, centrele comerciale din portofoliul Anchor Grup au avut parte de o serie de premiere. În luna februarie a acestui an, brandul de bijuterii DAAR, parte a grupului Teilor, a deschis prima locație din București în cadrul mall-ului din Vitan.
Tot aici au ales să deschidă concepte de retail noi brandul Cellini, care a lansat Cellini Boutique & Lounge. Aici, pe lângă zona de magazin dedicată mărcilor de bijuterii și ceasuri, funcționează și o zonă destinată petrecerii timpului liber.
Alte branduri noi sunt retailerul local de încălțăminte Benvenuti, care a închiriat 160 mp la etajul 1 al centrului comercial; centrul de wellness Rituwells Care&Spa, precum și noi deschideri în zona de cafenele și restaurante. Manufaktura a deschis anul trecut spații în ambele centre comerciale, București Mall-Vitan și Plaza România.
În Plaza România, noile branduri intrate au fost Mayoral și Coccodrillo, ambele destinate segmentului pentru copii, precum și Tom Tailor, în timp ce în zona de food a intrat Burger King.
„Urmărind îndeaproape tendințele pieței și implementând permanent ajustări strategice, am reușit să atenuăm riscuri potențiale și să traversăm în siguranță o perioadă marcată de incertitudini, aceasta fiind de altfel principala provocare pentru întregul mediu de afaceri”, explică Affan Yildirim pentru Forbes.
Referindu-se la sectorul de retail, gradul de ocupare a celor două centre comerciale din portofoliul Anchor Group este peste 97%, în timp ce ultimul proiect rezidențial lansat, Select Residences, are un grad de precontractare de peste 66%.
„Pentru 2024, strategia Anchor Grup va rămâne centrată pe dezvoltarea business-ului nostru și pe implementarea proiectelor începute, dar și pe planificarea unor proiecte noi în următoarea perioadă”, spune Affan Yildirim.
El consideră că depășirea fluctuațiilor pieței și adaptarea la contextele în schimbare va fi provocarea globală principală pentru a asigura stabilitatea și creșterea sustenabilă în 2024.
„De asemenea, trebuie să luăm în considerare schimbările la nivel de reglementare, evoluția preferințelor consumatorilor și nevoia de noi tehnologii și procese eficiente din punct de vedere energetic care vor necesita adoptarea de practici durabile și surse de energie verde. De aceea, integrarea considerațiilor de mediu în dezvoltarea și operațiunile imobiliare va continua cel puțin în același ritm pe care l-am văzut în ultimii ani. Piața de real estate trebuie să răspundă nevoilor în schimbare ale populațiilor urbane, inclusiv locuințe la prețuri accesibile, proiecte cu utilizare mixtă și soluții pentru orașe inteligente, care vor fi esențiale pentru a satisface diverse stiluri de viață, dar și pentru a crea comunități durabile și incluzive”, conchide reprezentantul Anchor Group.
Anchor Grup se concentrează pe trei segmente principale de business: retail – București Mall – Vitan și Plaza România; rezidențial – InCity Residences, Pallady Towers și Select Residences, cel mai nou proiect al companiei; respectiv clădiri de birouri – Anchor Plaza și Plaza România Offices.
Lasa un raspuns